sweetness,

Umeå idag.

Publicerad 2009-12-30 11:22:14 i Bilder,

idag ska jag åka till umeå med några i släkten. dock åker jag bara med, jag kommer förmodligen gå på stan själv - eller med min bror. jag håller på att snabbladda mina musikspelare så jag kommer slippa sitta och vara trevlig i bilen - worst senario.

jag förstår mig inte riktigt på min nya telefon helt än, lol. snacka om att samsung har tänkt väldigt weird när dom designade deras software. oh well, alla kan ju inte lyckas. känns tråkigt att älski inte får plats i bilen, hade hellre gått runt med honom hela dagen :)

ah, jag ska söka efter massa billigt nagellack så jag får lite mer färger - och bättre kvalité hoppas jag på. sen ska jag kolla in alla smyckesaffärer och kanske någon skoaffär, annars så kände jag inte får så mycket annan shopping. kanske ska dra en sväng på clas ohlsson, måste fixa skyddsplast till min telefon - jag vågar knappt röra den utan!

i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela