sweetness,

Worth living for.

Publicerad 2009-12-09 10:42:21 i Humor,

Sheldon: Howard?
Howard: Yeah?
Sheldon: Your shoes are delightful. Where did you get them?
Howard: What?
Sheldon: Bazinga! I don't care.

-----

Sheldon: Why are you crying?
Penny: Because I'm stupid!
Sheldon: That's no reason to cry!
One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid and that makes me sad.

-----

big bang theory är nog det bästa som finns. jag skrattade så sjukt mycket igår till det nya avsnittet - have to see alltså! det är fett bra och den som inte älskar Sheldon är inte kapabel till att älska. jag tror jag ska göra en affish med den sista konversationen. it's killing me every time. längesedan jag skrattade så mycket lol.

älski är på något möte nu så jag är själv, förutom pappa som är på övervåningen. jag fryser så sjukt mycket att det finns inte. mitt element står på tjugo grader men jag känner ingen skillnad från när det stod på femton. jag drömde att älski var aspackad inatt och jag blev så arg att jag sparkade in honom i väggen och lämnade staden. haha, it was funny.

anyways, jag borde gå och duscha men jag orkar inte. jag hade tänkt se på Smallville men det tog ju en livstid att ladda ner så jag blir snart riktigt förbannad. om ändå min hårddisk funkat. då hade jag kanske kunnat ta det av ante. men neeej, jävla kabel - i hope. ska försöka hitta på något produktivt att göra så inte vissa hatar mig ännu mer. suck, varför ska allt vara så svårt för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela