sweetness,

A cup of tea.

Publicerad 2009-09-29 10:03:01 i Bilder,

det är jobbigt att kliva upp när man har ont i kroppen och det känns som att man bara sovit i cirka tre timmar. men jag lyckades! det är bara för att mina rutiner kom i obalans p.g.a helgens bravader. fick lite fel sovrimmar, helst efter lördagen då jag kom hem klockan halv nio - på söndagen.

nu sitter jag då och fikar frukost och tittar på How it's made. det har blivit en rutin i sig också. How it's made och sedan Scrapheap challenge. just nu håller dom på att visa hur man målar en ishockeyrink, haha. kan ju lova att dom som målar sådant har extremt med talang, galet stadig på handen.



idag måste jag skriva lite svenska och sedan ta mig till skolan kring lunch. dessutom måste jag duscha och det kändes fruktansvärt jobbigt. jag vill bara sova! sova sova sova. but I won't, because I'm a good girl. nu ska jag luta mig tillbaka och titta på Scrapheap challenge, sen kan jag duscha. Ja, så gör jag!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela