sweetness,

What the..

Publicerad 2010-04-30 08:47:18 i Random,

SNÖ?! vad är det här, det kan ju inte snöa för guds skull! förra året var det snöfritt och supervarmt på valborg. inte för att jag var here to see it men jag har ju sett bilder och hört talas om det.. it counts!

det här var ju riktigt obehagligt och jag tappade helt taggen på att fara ut och fira valborg (eller påsk). dock så har jag bara lite vin och tequila rose att dricka så jag kommer nog ändå inte att fara ut. för jag tänker inte köra en förra fredagen i repris.. usch, aldrig mer. jag mår illa av att bara tänka på det. apropå den så hittade jag massa bilder från då, lägger kanske upp dom i ett inlägg senare. you think you remember everything, but you never do..

nu ska jag cykla på min motionscykel och titta ut på det dåliga vädret, lyssna på sommarlåtar och önska bort all snö! have a good one folks, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela