sweetness,

Still going strong.

Publicerad 2010-08-31 21:36:01 i Bilder,

jag tänkte uppdatera och säga att väskan i förra inlägget är så mycket snyggare IRL. fast den är fortfarande vacker på bilden.

jag har just sett Fångarna på fortet. dumma barn, jag hejjade på dom vuxna! enbart för att josefin crafoord och pernilla wahlgren är sjukt sköna människor.

nu sitter jag och målar mina naglar för fullt. jag förstår inte vad det är, men det går extremt dåligt! jag skakar dom ett asplöv och det blev jättefult. lite tråkigt eftersom jag längtat efter att ha navynaglar och nu blev det bara soppa av det.. men det ser hyffsat ut på håll, så jag får hålla dom på avstånd.

men nu fryser jag som en tok och ska hoppa ner i soffan under täcket! have a great evening.


bild tagen från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela