sweetness,

Att må bra.

Publicerad 2010-02-21 11:09:02 i Whine,

jag mår inte bra idag. jag har inte mått bra inatt och jag längtar efter lätta luftvägar och en fungerande bil.

jag har fått ett pysselbord hos min älskling som jag får ha allt mitt pyssel vid! han är så snäll. så jag satt uppe här i flera timmar igår och höll på att pyssla. så jag glömde bort tiden och framför allt - bilen. det var ju som sagt kring minus tjugosju, så att lämna bilen ut i flera timmar var ju inte gg. så när vi väl skulle hem så gick det inte. klockan var kvart i tre på natten och alla sov. så vi fick sova hos älski.. med hans katt. kan ju inte påstå att jag fick särskilt mycket sömn eftersom jag var rädd för att kvävas i sömnen. som tur var gjorde jag inte det men jag kan fortfarande inte andas som vanligt och mina lungor gör förbannat ont.

nu sitter vi mest och väntar på att mammas bil ska bli varm så hon kan komma hit och hjälpa oss eller skjutsa hem oss. jag vill på stan och kolla på lite grejer och hem och hämta några grejer.. fast sen vill jag faktiskt tillbaka. jag har ju mina grejer här och jag är så sjukaste pysselhumörert ever, så jag vill ju ta vara på det! oh well, vi får se hur det blir. mamma kommer säkert inte låta mig åka tillbaka hit, hon är så överbeskyddande hela tiden. dumma allergi!! jag önskar jag fick lyssna på min Darin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela