sweetness,

Hej mjaow.

Publicerad 2010-02-24 13:15:43 i Pyssel/Inredning,

jag har gjort mitt pysselbord hos älski pretty pretty nu. därför är ju nu här i princip varje dag för att jag vill pyssla jämt! synd bara att jag inte tål den lilla kissemissen, men jag måste försöka hålla mig ifrån att gosa med honom. fast det är ju så svårt när han är så söt!

Marie tyckte att jag skulle göra en pysselblogg där jag delar med mig av allt mitt pysslande.. jag har själv tänkt på idén länge men jag har inte orkat göra något åt det. men nu tror jag att jag ska ge det ett försök. jag ska pyssla lite på en blogg idag och se om jag hinner lägga upp något. jag vill ju ha photoshop men vet inte riktigt om min dator tycker om att jag installerar så mycket på den.. ska höra med älski if he mind that I put it on his computer :)

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2010-02-27 00:25:29

Det tycker hon verkligen. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela