sweetness,

Priority girl.

Publicerad 2010-02-28 18:39:04 i Pyssel/Inredning,

jag kan verkligen inte göra två saker samtidigt. just nu så håller jag på att virka jävulen och då kan jag varken blogga eller pussla på mitt pysselbord. det är som att jag blir besatt och jag kan inte fokusera mig på mer än en sak. eller att jag inte kan komma ihåg hur man gör om jag håller på med flera saker. oh well, inte precis så att någon lider av det så det spelar inte så stor roll.

just nu sitter jag i lägenheten och har tittar på Catch and release - and it was soo good! jag kröp ner i soffan under täcket med min lilla dator och min virkning och tittade på den. om ni vet hur det är när man ser en film som är så bra att när den är slut är det som att du vaknar upp och ba, öh just ja, jag såg ju film. precis så var det! när jag började se filmen så var det ljust ute och när eftertexten kom så var det mörkt och jag hade inte märkt någonting alls. så jag tycker att ni ska se den!

imorgon så ska jag nog lägga upp mitt första inlägg på min pusselblogg. den är klar men jag har inte kommit mig till att ha något konkret att börja bloggen med, men jag orkar inte bry mig längre för då kommer det aldrig att bli av. men nu ska jag gosa med min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela