sweetness,

2010.

Publicerad 2010-01-02 13:24:35 i Humor,

mitt första inlägg på det nya året. det känns så konstigt nu när det står 2010 överallt.. nyår var väl okej, slutet ch början var bäst, mitten kan jag glömma. tur för mig att jag var mest full i mitten då, lol. varför lyckas jag alltid med det?

 

jag fyller dock tjugo om nio dagar! det känns helt overkligt att jag snart inte är tonåring längre.. jag känner mig verkligen inte äldre än femton. jag har inte fattat att jag har körkort än. ibland när jag sitter och kör för mig själv kan jag tänka typ "ofta jag vet hur man kör bil? jag borde inte ens vara nog gammal för detta.." men man känner sig aldrig lika gammal som man är. det kommer med tiden när man inser att man snart kommer dö : p

idag ska jag och älski städa. mitt rum ser inte okej ut, verkligen inte. sen så ska jag måla om mina naglar för dom hade flagnat så jag satt och petade bort nästan allt igår, inte snyggt. sen så måste jag beställa min älskade ring! jag borde hinna få den innan jag fyller år, då blir jag glad. jag tänkte ha den på nyår men leveransen var för lång *sad*.

nä nu ska jag dra upp min älskade ur sängen och äta lite grand. jag känner att jag börjar bli hungrig.. mmmm, fooood. se simpsons kände jag nu också att jag ville. måste dessutom leta reda på min laddare som inte är den jag sista använde den. like my things ever are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela