sweetness,

My head is not where it's suppose to be.

Publicerad 2010-01-29 22:19:06 i Random,


jag känner mig helt disträ jämt och ständigt och jag vet inte varför. det känns som att jag finns men jag vet inte om att jag finns, skitwierd. till exempel igår så glömde jag att sätta tillbaka korken på tanken och stänga tanklocket.. jag menar, jag står ju där och tankar! hur kan jag glömma skruva igen och stänga efter jag tankat klart?! ett evigt mysteri för mig - evigt I say!

jag tror jag måste sluta köra bil också, för det är som att jag tappar fokus ibland och glömmer helt bort att jag kör bil. jag tror att jag har någon tumör eller något. jag vågar knappt köra folk längre, jag är så rädd att jag ska köra ihjäl någon, haha. så åk med mig på egen risk säger jag då bara!

ikväll har jag inte gjort ett piss. jag trodde ju att jag skulle få vara med älski men han valde ju sin pojkvän framför mig som vanligt. I guess att jag måste leva med att jag är hans vardagssyssla. oh well, det är väl bättre än ingenting. just nu ligger jag i min säng och har tänt ljus för att försöka göra mig på bättre humör. tänd ljus gör mig jämt glad! jag älskar mysighet! jag funderar på om jag ska trycka igång lite Smallville, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela