sweetness,

That's how I roll.

Publicerad 2010-01-30 20:18:44 i Party,

idag, ännu en lördag har kommit.. jag tycker inte om lördagar längre. för först känns det som att jag inte vill fara ut och festa, men alltid när det är någon som ska ut så känns det som att jag borde fara ut. tänk om jag missar något kul? tänk om det blir den bästa kvällen ever? det är alltid så att när jag väl går ut så blir det alltid kaka av allting så när det väl är värt att fara ut så tvekar jag.. varför gör jag så?

jag kommer nog vara chaffis idag, probably. jag känner för att dricka men det kändes oerhört jobbigt! dessutom så gillar jag inte att vara ur kontroll längre, att köra bil är så befriande! den dagen man kan köra bil i fyllan kommer jag vara en lycklig kvinna, haha. och där kom vi alla fram till att jag kommer aldrig att vara lycklig! men det är sådant man får ta, nu ska jag gå tillbaka till att umgås med min bestis. PS. jag saknar min älskis DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela