sweetness,

Mumsigt värre.

Publicerad 2010-07-29 15:12:10 i Random,

idag drog jag och älski ner på stan och käkade en supergod lunch på indo! sedan gick jag på åhlens tvärt för att köpa ett lim till nageldekortationer. det var så mycket folk på stan så vi orkade inte vara kvar. jag gick på systemet, vi åkte och köpte en mjukglass och sedan skynda vi oss hem och dog på soffan. det är så fruktansvärt varmt och fuktigt idag så jag blir på dåligt humör!

dessutom måste jag åka iväg och jobba nu, inte kul. mamma har dock fått hem massor med tenntråd så nu kan jag göra armband! åhå vad roligt. så jag ska nog dra mig dit efter jag jobbat och hämta det. dock så ska man väl dricka idag tror jag? känner mig inte alls taggad så jag får se hur det blir. oh well, nu ska jag kolla till mina lerfigurer i ugnen. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela