sweetness,

Trött men ändå inte.

Publicerad 2010-07-28 23:17:11 i Random,

nu körde bestis just hem, tråkigt. varför är det alltid så att man har mest att göra på kvällen? jag kan sitta dag ut och dag in och bara ha absolut ingenting att göra. men sen på kvällen så måste man alltid dra sig för att avsluta/säga hejdå för att man inte vill sova, och man önskar då att man haft all tid i världen. well, yeah, you had that time. hela dagen hade jag den tiden, men varför vill jag ha den mest på kvällen? varför kan man inte hitta på saker på dagen när man har tråkigt? curse!

nu vill jag sitta uppe och titta på när älski sover och sen vill jag gosa ner mig bredvid honom i sängen och titta på film. fast jag har förbannat mig själv nu i flera dagar för att jag inte kan gå och lägga mig i tid. så jag borde inte göra det utan jag borde gå och lägga mig, but I probably won't. silly me.

oh well, man lever bara en gång! imorgon måste jag jobba dessutom. sedan måste jag på systemet och förmodligen duscha. sånt är livet! sov gott everyone! nu ska jag ta bort mitt nagellack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela