sweetness,

Så det kan go.

Publicerad 2010-06-28 22:18:50 i Random,

idag har mamma varit här! vi åt jordgubbar och glass och tittade på fina skor på internet, det är kul. det alltid kul att vara med mamma. vi satt också och tänkte boka Eclipse-biljetter men mamma var tvungen att tänka på det. tänkis :)

jag har dessutom råkat beställa lite grejer från Nelly.com. det värsta är att jag råkade välja ett tokigt beställningssätt så nu vet jag inte hur jag ska betala, haha. jag hatar sidor som har dåliga förklaringar. oh well.

helgen var nice. åt lunch med älskade Marie på fredagen innan vi åkte till Hedvik. packade bilen full med folk, sprit och massa kött. vi hade lånat Rickars systers stuga som vi skulle vara i. den är så vacker.

det blev massa kul och massa folk. dock några få tokigheter också, dåliga tokigheter. jag somnade då in bredvid älski kring tolv, jag var ju ändå upp klockan sju och jobbade.

lördagen blev lugnast i världen - efter vi städat hela stugan och åkt hem förstås. vi bara låg i soffan och tjockade oss. tror vi nötte igenom ett par tre filmen, minst. dock tog vi igen det på söndagen. då åkte vi på dollar och åhlens och köpte massa fina saker. sedan städade vi igenom hela lägenheten så nu är den minsann vacker! och jag älskar att jag fick ha lila i vardagsrummet, det är så stiligt.

oh well, jag orkar inte blogga så mycket längre. jag är mest trött och sliten om dagarna. därför mina helgen är mest till för att slöa sönder. men nu ska jag gå och lägga mig! jag somnade nästan i bilen på vägen till jobbet igår, så nu får jag nog inte köra bil för pappa något mer. have a great sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela