sweetness,

Härlighet.

Publicerad 2010-03-29 13:14:42 i Bilder,

igår föreslog faktiskt älski att vi skulle ta oss en kvällspromenad. det var riktigt härligt! jag har glömt bort hur skönt det är att promenera, jag måste verkligen ta upp det igen. sedan la vi oss i sängen och tittade på Smallville för älski var inte trött, som vanligt.

imorse klev jag upp klockan sju! det var också extremt härligt. jag hade tänkt gå ut och gå med så kom jag på att jag hade en tid och passa och for iväg. sen funkade inte mitt internet så jag gick och duschade för att fördriva tid, och lite för att jag nog behövde det, haha. sen gick jag och väckte upp älski för jag ville inte vara ensam längre, sadface. dock tog det typ 20 minuter innan han fakitskt klev upp, efter många försök. jag förstår mig inte på trötta människor, hihi.

just nu sitter jag hemma och mamma och pappa och försöker ladda ner massa filmer så vi har. dock så ska vi få internet på torsdag om allt stämmer - jag längtar! pappa måste ninja bilen ikväll så jag är utan bil imorgon för den måste besiktas, inte kul. men jag får väl använda benen! eller så köper jag massa saker idag som jag kan pyssla med imorgon. annars får jag baka mer bullar!

dessutom har jag målat mina naglar påskiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela