sweetness,

Lördag och det snöar.

Publicerad 2010-03-27 10:52:09 i Random,

idag tog jag mig sovmorgon! jag sovde ändå fram till klockan tio, galet. men jag tänkte att det var ju lördag och jag och älskar hade legat och myst till film ändå fram till halv två nästan. så när klockan ringde i morse så kände jag bara, nej. oh well, jag har blivit så duktig på att kliva upp tidigt nu så det förtjänade jag.

det snöar fortfarande.. grr! hela dagen blir ju förstörd om man vaknar upp och det snöar (eller regnar), hur värt känns det? då blir jag deppig och det kommer följa med mig hela dagen. helg ska vara ljus och trevlig så man kan hitta på saker, annars kan jag inte skilja den fram en vanlig vardag..

jag har faktiskt inga planer what-so-ever idag, förutom att jag ska tända ljus på Earth Hour, mihi! så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. som sagt, jag får ju inga direkt idéer av att det snöar som galet.. jag får väl sitta inne och virka mina korgar. ja, sen glöm inte att ställa klockan till sommartid inatt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela