sweetness,

Home again.

Publicerad 2010-05-29 23:45:00 i Kärlek,

nu är jag hemma ifrån umeå och jag har suttit och ätit köttfärssås med min älskling och kramat honom så hårt, så hårt. vi har bara varit ifrån varandra i en dag och det känns som ett helt år, jag vet inte vad jag skulle göra utan min älskade rickard.

jag har i alla fall haft hur underbart roligt som helst idag! jag och mamma har sprungit runt på stan som tokar och suttit på allstar och druckit cider och vin. vi har käkat god mat på lotta's och självklart avnjutit den underbara - sex and the city 2. den var så himla bra så jag skulle vilja att den var 2 timmar till! jag förstår inte alla recensioner som jag hört innan, dom människorna måste ju ha sett en helt annan film för det fanns i princip inget dåligt med den alls. mycket kärlek!

men nu är jag så galet trött så jag kommer snart att somna sittandes. ska nog krypa ner i sängen nu och hoppas på att älskis krymper ner bredvid mig med en film på datorn eller något. jag kommer sova som en prinsessa inatt kommer jag lova. det gnager dock i min själ att jag måste jobba i morgon, inte kul. oh well, hoppas ni får en god natts sömn. nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela