sweetness,

Min dag med mamma.

Publicerad 2010-05-30 10:55:31 i Random,

nu sitter jag här och
1. tjurar för att inte lindex har öppet på söndagar som åhléns. suck on you!
2. försöker kommer på vad jag ska göra till mamma på morsdag eftersom jag inte kunnat köpa presenten jag tänkte (åka till umeå med din mamma dagen före morsdag är inget jag rekomenderar, du kan ju inte köpa något eftersom hon är där hela tiden!).
3. klurar på en ursäkt till varför jag inte vill jobba idag, jag gissar att "jag orkar inte för jag var och shoppade i umeå med mamma igår" inte kommer funka.
4. jobbar innerligt på att kunna framställa choklad genom att bara tänka på det. *ge mig choklad, ge mig choklad, ge mig choklad* hm, I guess it didn't work. have to work harder.

eftersom inget av det jag nu håller på med funkar eller kommer någon vart så kan jag väl göra ett inlägg om min dag igår. it comes right after this one. enjoy!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-05-30 13:03:34

Sv: Ååh gud vad tråkigt :( Jag blir så ledsen när jag tänker på det. Liksom, vem använder dom nu? Jag bröt ihop när min mp3 blev stulen. Gud vad jag hade kämpat för att spara ihop till den, och det var så mycket minnen på den! Det var det enda jag och Evelina gjorde när vi bodde tillsammans, satt i köket och drack kaffe och lyssnade på musik i min mp3. Den var även full med knasiga inspelningar som vi hade gjort :( Åh, det gör ont i hjärtat. Jag blev dock glad när jag hittade åt en av inspelningarna på min dator!



Man försöker tänka att det bara är något materiellt, men det är svårt. Det är ens eget. Låt oss ha en tyst minut för förlorade saker.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela