sweetness,

The night for halloween.

Publicerad 2010-10-30 09:37:16 i Party,

idag är dagen, känner mig inte taggad. jag känner mig halvklar med allting.. har inte ens varit på systemet. kom på igår att jag har glömt att åka och köpa en sak till min dräkt, så den är inte ens klar. hoppas att dom har öppet idag för annars är jag fucked.

känner mig typ helt borta i huvudet. jag måste nog gå och duscha så att jag vaknar till lite, sitter mest och är förbannad. vilket är onödigt, det förstör bara ens dag. hade gått ut på en promenad om det inte hade snöat i natt. I know what's under that snow, and I don't like it. ett minsta felsteg och mitt knä kommer krossas i tusen bitar. jag tycker inte riktigt om att det inte är ett bra knä än, it was kind of why I went under the knife.

oh well, måste fixa massa saker idag, trots snön och mitt dåliga humör. men jag känner mig så himla seg och.. bläh. jag vet faktiskt inte, haha. idag är verkligen en sån där whatever-dag. but it can't be, and I won't let it. see you in the dark tonight! ;)


bild tagen från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela