sweetness,

Vad man gör på en söndag.

Publicerad 2010-10-31 18:52:16 i Nerd,

jag har laddat ner en emulator på datorn fullsmockad med pokemonspel. just nu sitter jag och försöker klara mig igenom Fire Red, har saknar Gameboy faktiskt. måste nog införskaffa mig ett senare i livet.

känner mig fruktansvärt seg idag, ont i hela kroppen har jag också. men söndagar är slödagar, så jag har inte ångest. dock börjar jag att bli fruktansvärt trött, men vi är ju en timme back nu så det är väl förståeligt? jag kommer nog att gå och lägga mig typ åtta ikväll bara för det. fast jag har laddat ner några tvättäkta halloweenfilmer som jag ska se om älsklingen vill se med mig. så har jag en bra ursäkt till att ligga i hans famn, hihi.

nä, om man skulle fått i sig lite av den supergoda salladen vi åt igår? det hade inte varit helt fel. tror att jag satsar på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela