sweetness,

En dag med mamma.

Publicerad 2011-08-30 21:33:48 i Me&mum,

anledningen till att jag inte skrev något igår var den enkla orsaken att jag var med min mamma! vi åt lunch på indo och satt kvar i en evighet och fick dessutom i oss en uuunderbart god chokladcheesecake, mums. sedan strosade vi runt på stan, där jag hittade en väldigt vacker "tavla" som jag fick av henne, hihi. såhär vacker var den;



sedan så hann vi åka hem till lägenheten och måla naglarna, dricka isté och lite annat mysigt som man kan göra på en tisdag :) älski ringde och skulle jobba över så när mami skulle hem så lockade jag med lite nygräddade våfflor och Mamma Mia och fick henne att stanna! superduper dag som jag får säga det själv, nu ska jag ut i kylan en sväng.



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela