sweetness,

Kallare än kallast.

Publicerad 2011-12-12 11:17:25 i Musik,

idag är det verkligen rekordkallt, för att vara denna vintern iaf. -19 grader (kan ju ha varit mer tidigare, I wouldn't know för jag sov!), inte konstigt att jag frös som en tok när jag steg upp, trodde jag blivit sjuk.

så nu sitter jag här, men långkalsoner, linne, tjocksockar och så onepiecen på det - ja, så kallt är det! har just käkat två clementiner och ska försöka fixa ihop någon sorts lunch på det vi har hemma, måste nog beställa Lina's matkasse eller något så vi har mat hemma..

jag känner mig så ofräsch och det är så kallt ute att jag tänker sitta inne i soffan och titta på film idag, yes I will! fast jag har tvättid mellan 11-21 så jag ska hinna tvätta igenom alla sängkläder också. så inte bara slacking, men jag tänker stanna inne hela dagen! nästan, i alla fall.

nä, nu ska jag äta lunch och se på Never say Never, haven't seen that one yet - shame on me. måste tvätta min sparkdräkt också, den luktar brasrök.



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela