sweetness,

Most awesome day ever, typ.

Publicerad 2011-12-07 14:01:07 i Älskade jul,

jag har inte gjort ett skit idag, now it's out there. jag klev upp (snoozade i 30 min och släpade mig själv upp efter att ha klätt på mig liggandes och legat under täcket för att värme upp mina kläder, för att vara petig) klockan 8 och gjorde mig tomtegröt och åt klementiner, mums. såg psych tills brevbäraren kom med en röd, underbar jumpsuit till mig. it's heaven on earth and I'm never leaving it. ever.

så nu sitter jag här, i min sparkdräkt, och tittar ut på snön och mår förbannad bra! lyssnar på julmusik och ångrar att jag käkade julgodis för en stund sedan, men jag har ganska mycket rum kvar i denna klädnad - so I think I'll be just fine!

nu ska jag bara vänta på att min älskling ska sluta jobbet så jag får mobba honom att han inte har en wondersuit, och så att vi kan fara och träna, but mostly the teasing. snart är det jul! (yes, soon I say!) jag slänger upp en dålig bild på mitt nya hem och sedan lite random bilder från helgbaket med mami m.m.

yes, it's pink. shut up.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela