sweetness,

När man inte orkar.

Publicerad 2011-07-23 10:59:48 i Bilder,

det fanns för mycket att skriva om från när vi var i Hällan, så då skrev jag inte alls (apperently). vi hann göra så mycket på 4 dagar, och då for vi hem kring 2 ändå på tisdagen, att jag vet inte vart jag ska börja och om jag ens minns allt. dessutom så har jag varit helt seg i huvudet sen vi kom hem så när jag kommer hem från jobbet så lägger jag mig på soffan och sedan flyttar jag mig när jag ska sova, interesting life I know.

men nu, jag har kanske 20 minuter på mig innan jag måste fara, så jag tänkte iaf dela med mig av lite bilder (vi tog ju ganska många). jag orkar nog inte skriva något om bilderna, så ni får väl använda fantasin. enjoy. (click to enlarge)


ja, där har ni ett fåtal iaf. nu kommer jag försent till jobbet säkert, I hope you're happy! CIAO!

Kommentarer

Postat av: philip

Publicerad 2011-07-27 17:30:34

Marlene de är philip, du vet din älskling från sthlm?!

Miss you, finns du fortfarande på msn?



[email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela