sweetness,

Double sleep.

Publicerad 2011-06-11 12:11:27 i Party,

okej, I'm up now. jag vaknade typ klockan nio av att det var lika varmt som i saharaöknen och jag ville dö. fast jag gick upp och vandrade lite runt i lägenheten och öppnade upp fönster och balkongdörren för att få lite ventilation, sedan gick jag tillbaka och la mig efter typ 70 min och somnade om. fett skönt.

nu for rick till affären för att köpa något att äta och jag beställde med honom kyckling och vattenmelon, and of course they dont have neither.. varför har dom aldrig det jag är sugen på?! shame on ica, jag hatar rimi, dom har aldrig någonting. vi skulle ha flyttat mitt i stan istället, då hade vi haft både ica i hamn och domus. not to self next time.


gårdagen blev väldigt random. jag hann äta middag med släkt och familj, träffa Manda, skjutsa Jonas, fara hem och dricka drinkar med Bestis och Manda. och sedan kom det 3 flickor och hälsade på, men dom stannade bara en stund. sedan satt vi och spelade nostalgimusik till kring 12-1 då vi for på statoil, jag ramlade och fick monster över hela min klänning, träffade Mandas bror + co och hittade älski. sedan skjutsade Manda oss till Anna och sa farväl, snyft. kring 2, halv 3 så gick vi hem till oss och käkade och såg på nyaste South Park. kvällen avslutades med att sitta på balkongen, tittandes på soluppgången till kring 4 då vi sa farväl och jag fetdeckade i sängen och sovde som en gud.

det var min kväll det, försök att säga det i ett andetag. idag kommer jag nog inte att dricka utan jag ska bara sitta hemma och sooofta, kanske vara lite chaffis? anyways, lugnapuckar blir det, jag känner inte alls för att flänga runt på hotellet som kommer att vara fullsmockat. so, nu ska jag gå iväg och äta min yoghurt som var det enda som fanns på ica, muh. oh well, CIAO! oh wait, brorsan tog ju studenten också, även fast han är waay to young i mina ögon för att ever ta studenten, but he has. så jag slänger in en bild i världsklass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela