sweetness,

Here we go!

Publicerad 2011-03-29 07:33:15 i Me&mum,

idag ska jag åka till umeå med mami ♥ (notera att jag skrev åka, because that's exactly what I'm gonna do. mamma får köra, åh vad skönt!) jag tog ledigt en dag så vi kunde fara dit på en vardag så det inte är så mycket folk och affärerna stänger ju så tidigt, så en tisdag passade superbra! och eftersom vi inte gillar att åka iväg med vår manliga hälft (eftersom dom bara står och suckar och vägrar sysselsätta sig själv), så for vi med varandra i stället!

jag hoppas bara att pengarna räcker till, haha. fast det är inte så mycket som jag vill ha, så jag kanske inte gör av med några pengar? :o fast det är inte så troligt, kommer nog köpa någonting som jag inte behöver bara för att få ut någonting av det hela.

okej, nu babblar jag bara på om massa ovärt vetande. men jag försöker fördriva tiden, jag var klar i förtid - chock! så nu måste jag vänta så att jag kommer till farmor och farfar klockan åtta och lämna bilen. älskade bil ska ju fara på besiktning. om den inte klarar besiktningen så kommer jag att avlida, please make it pass!

nää, enough is enough. nu ska jag.. fördriva tid genom att vandra runt? CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela