sweetness,

I wish we had another time, I wish we had another place.

Publicerad 2011-03-06 09:58:11 i Party,

jag mår sjukt bra idag alltså, underbart! förutom att jag skakar så att jag knappt kan hålla i koppen, men då vet jag iaf att alkoholen håller på att gå ur kroppen.

förbaskat roligt hade jag då igår iaf! det gick lite trögt där i början, men då fick jag njuta av sällskapet och maten med bestis. det var sjukt gott och jag är glad att jag nu får äta det till lunch ;)

det var fullt ös på hotellet som vanligt en marknadshelg. jag hade dock vääärldens vätskebrist så jag kunde knappt dansa alls för att efter en låt kändes det typ som jag käkat sand eller något, fett konstigt. så det enda jag drack i baren var typ vatten. men det är ju gott det med! och dessutom gratis, haha.

jag kom nog i säng en bra bit över klockan 4 men vaknade ändå klockan nio och var sjukt pigg! så vi får se nu om jag däckar efter middagen ikväll - förmodligen! men då är jag pigg och utvilad till på måndag så att jag kan jobba.

dessutom så kommer jag att få världens blåning på min fot för att Maries lillebror körde en dörr i den det första när jag kom in! det tackar jag för, haha, det börjar redan att få färg och det gör fortfarande sjukt ont ^^ oh well, what happens, happens.. ;)

nu ska jag äta chips eller något! och ladda telefonen, det är ju helt plötsligt slut på ström i den ;) PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela