sweetness,

Om att inte ha tid.

Publicerad 2011-03-31 09:08:29 i Me&mum,

jag har inte direkt haft någon tid att blogga sedan jag kom hem från Umeå med mami i Tisdags. kommer ändå inte att orka visa upp allt som jag köpte, för jag fyndade ganska mycket, hihi. men jag tänker lägga upp en extremt dålig bild på det å så vackra halsband som jag fick av mami, hon visste hur länge jag velat ha ett sånt, hihi. världens bästa mamma ♥

jag gillar inte att det har blivit kallt igen, nu får vädret bestämma sig. men jag såg att det skulle visst bli många plusgrader nästa vecka - woho! dock sista veckan på bokhandeln, not so much woho.

oh well, blev ett väldigt random och kort inlägg. men jag har sölat bort nog med tid nu på morgon, bäst att sätta lite fart. have a nice day!

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2011-04-07 09:32:14

snygg klocka:D

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-07 09:46:24

jättefin klocka ju!:D

Postat av: Marlene

Publicerad 2011-04-07 20:22:51

Hihi, visst är den!

Väldigt vacker minsann :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela