sweetness,

From London with love.

Publicerad 2011-05-18 00:25:58 i Kärlek,

idag kom mamma och pappa hem från London där dom varit och roat sig dom senaste dagarna, lyllos! dessutom så fyller mamma år idag, så direkt dom kom hem så körde jag dit och gav henne detta paket.

dock så fotade jag inte innehållet i den, smartis, men det var en fin kaffelatte-isch kopp med texten "Life is too short to wear flat heels", eller något i den stilen. vilket, om man känner min mamma, passar henne ganska exakt!

och som vanligt så när mamma och pappa har varit utomlands (eller bara borta överhuvudtaget) så har mamma alltid med sig en massa presenter hem. apparently så är jag extremt lätt att köpa saker till (vilket jag inte klagar över eftersom det finns inget bättre än att få överraskningar!) så allting mamma ser vill hon i princip köpa till mig, så det är alltid lika spännande att se vilka fina saker hon har med sig hem.

så jag slänger bara upp en massa (halv)vackra bilder på det underbara hon hade med sig!


det var det, helt underbara saker är det! åh jag blir så glad av att titta på dom, och det är väl ganska tydligt vad jag har för smak, hihi. jag kan ju visa en del av min samling på köksskåpen, där tekopp/kannan passade in perfekt!


ja, nu vet ni också hur crazy jag är! men nu måste jag verkligen gå och lägga mig, jag ville bara dela med mig av glädjen man får av att titta på dessa underbara ting! sleep tight sweet darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela