sweetness,

Städdille.

Publicerad 2011-05-08 10:20:36 i Nya lägenheten,

ja, mamma säger att jag har städdille just nu. men det har jag nog, för jag har verkligen städat snart överallt. nog för att jag har dammsugat och skurat överallt, jag har dessutom städat i massa skåp som jag egentligen inte orkar ta tag i för att det är ju ett skåp - people cant see it anyways. men nu har jag varit fett duktig och vi har tillochmed fått upp två hyllor! så nu börjar det kännas bebott - efter bara sisådär snart ett halvår, lämpligt!

idag så kommer jag nog att städa också, jag har som inget bättre för mig faktiskt. älski ska åka och fiska så jag blir själv ett tag, men jag klarar mig nog! får ta och höra om mami har lite jord så jag kan så mina kryddor som jag köpt! inte för att jag tror att jag kommer klara av att få dom att växa men, jag måste ju ha något att sysselsätta mig med framöver! kan ju inte städa hela livet..

nää, om man skulle ta och leta igenom kylskåpet (som jag också har städat) efter något att käka. jag slänger in bilder på dom nya hyllorna som vi satte upp. dock så har jag ingen som helst aning om vad jag ska ställa på dom så just nu står det bara det som jag hade hemma där, men det duger väl tills vidare! och jag vet att det ser opropotionellt ut mellan tavlan och sängen, men det är bara för att vi ska ha plats för våran sänggavel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela