sweetness,

Home sweet home.

Publicerad 2011-11-23 13:50:44 i Älskade jul,

då var man hemma igen då. kom hem igår kring halv 4, men det känns som jag aldrig varit borta. hann besöka mamma, fara och handla, hämta upp julsakerna och pynta en del innan jag blev trött och fick äntligen somna med min älskling bredvid mig.

imorse blev jag väckt av att telefonen ringde och det var från hårbolaget. ja, vissa beställer ju visst tid klockan 8 på morgonen dagen efter man kommit hem efter att varit borta i två veckor, smart move Marlene. så jag slängde på mig några kläder och satt ett bra tag hos frisören.

käkade lunch med mami halv tolv och sprang en sväng på åhlens. nu sitter jag och lyssnar på musik och småpyntar överallt, åh vad jag har längtat till detta - there's nothing better than christmas!

nu ska jag pynta lite till och sedan fara en sväng på lite affärer innan älsklingen slutar. måste fara på jysk och se om dom har en matta till vardagsrummet och lite annat. nu får det gärna snö lite till och bli december så jag får baka också!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela