sweetness,

Countdown.

Publicerad 2011-10-26 09:51:20 i Pyssel/Inredning,

nu är det bara 15 dagar kvar - 15! alltså imorgon är det två veckor, det är ingenting. jag får typ panik och vet inte vad jag ska göra, borde jag börja packa nu? jag får alltid panik när jag ska åka bort, för jag tror jag ska missa alla tider och glömma något. men big wop egentligen, jag kommer ju hem igen. men det är väl bara en underbar egenskap man fått av ens föräldrar, gah.

annars då, igår satt jag hela dagen i princip vid  mitt skrivbord. jag åker ju dagen efter pappas födelsedag men jag är ju inte här på farsdag, så jag knåpar ihop ett riktigt vackert farsdagskort som kompensering. dock så är det inte heelt klart för jag fastnade lite igår, dessutom så har jag beställt några saker från internet som jag inte fick tag på i stan. chocker.

idag kommer jag nog också spendera framför skrivbordet/datorn, har massa andra roligt pyssel för mig just nu. min skrivare var by far, det bästa köpet ever!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela