sweetness,

Höstväder.

Publicerad 2011-10-25 09:58:38 i Pyssel/Inredning,

idag är det äkta höstväder! det är klarblå himmel och -4,5 ute, underbart. dock inte så underbart när jag vaknade och fönstret var fortfarande öppet, inte konstigt att jag är semisjuk hela tiden?

impulsköpte en allt-i-ett skrivare igår. läste igenom posten och hittade en som var så billig att jag hade förlorat pengar på att inte köpa den, haha. så igår pysslade jag så mycket att jag blev helt tom i huvudet. skrev ut massa bilder och fyllde i dom tomma ramarna som varit lite här och var, hihi, finns inget bättre än fotografier!

den är lite väldigt mycket ivägen just nu, men jag har ingenstans att ställa den. den ryms inte någonstans eftersom den är så stor, men det ska ju upp hyllor på väggen så vi får införskaffa oss en lite bredare hylla till den. just nu funderar jag på att ställa den på en pall under bordet, jag gillar inte att den tar upp halva mitt nyvunna utrymme! haha

nu ska jag fortsätta att pyssla och snörvla. mamma är ledig idag så vi får väl se hur dagen turns out. just nu känner jag verkligen inte för att gå ut idag, haha.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela