sweetness,

Nytt ljud.

Publicerad 2011-10-31 14:30:12 i Nerd,

fett nice med nytt ljud, nu kan jag ju faktiskt höra på musik utan att det brusar i ena högtalaren! dock så var dom en aning större än jag föreställt mig, så fick trycka in skrivaren under bordet för att få plats med dom. men det är en klar förbättring från mina gamla som säkert är köpt på Clas Ohlsson för 99kr för typ 7 år sedan. sedan så känns det ju behagligt att i alla fall ha en aning bas, musik blir ju mycket bättre då.

dom såg inte alls lika feta ut på bild som dom gör när man sitter här. oh well, ska väl sitta här och lyssna på musik tills min älskling kommer hem från arbetet, han hade visst också fått paket idag, hihi.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela