sweetness,

Vackra klänningar en regnig dag.

Publicerad 2011-09-07 12:05:48 i Kläder/accessoarer,

jag hatar google chrome. so, now I've said it.

idag regnar det, ganska rejält. jag tycker inte om regn när jag inte har något att göra, då känner jag mig så instängd. jag tänkte när jag steg upp "åh vad skönt med en promenad", but nou. ja, jag vet vad ni tänker - vilken mes. men älskis är nog sjuk som det är att jag tänker inte äventyra min friskhet genom att promenera i regnet, simple as that.

anyway, jag försökte fota mina nya klänningar nyss. men älski ligger bakom mig och sover så det var lite krångligt eftersom min kamera låter hela tiden. dessutom så är inte mitt tangentbord det tystaste, men så går det när man inte tyckte det var värst att bo i en 3:a, haha! bilden på min "bakelse"-klänning blev inte så lyckad, jag vet inte riktigt hur jag ska få en bild att göra den rättvisa. oh well, here they are:

awesome, I know. jag är inte så mycket för att klä mig i vackra klänningar normalt, men jag gillar att titta och äga dom, haha. bara just in case, kanske vill ha dom en vacker dag. så alltså inte idag because this day sucks!

nu ska jag försöka hitta en film att se och vänta på att mamma ska sluta jobbet. do some sundancing please!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela