sweetness,

Det enda jag pratar om.

Publicerad 2012-04-23 09:20:39 i Whine,

Hallojs.

Ja, jag vet själv att det enda jag gör är att klaga. Men hur kan man inte klaga när det snöar jämt? Och det är i slutet på April?! Jag blir bara så frustrerad över att det inte kan vara barmark i mer än ett dygn.

I övrigt så är denna dagen inte särskilt okej. Måste fara på Arbetsförmedlingen och höra vad jag har förinloggning på deras hemsida, vem minns något man gjorde för 3 år sedan? Denna kursen blir sämre och sämre, men turligt nog är den snart över.

Måste dessutom skriva ett personligt brev till en platsannons tills imorgon. Yay me for always saving everything for the last day (Y)

Nemen vi ska storhandla mat idag - det tycker jag, konstigt nog, är trevligt! Dock så skulle vi göra det igår, eftersom att resten av världen också gör det på måndagar. Men turligt nog - som det kontrollfreak jag är, så har jag gjort en shoppinglista. Aah, rutiner.

Nä, nu ska jag slänga in ett deprimerande foto och sedan göra - nånting. Städa kanske? Förmodligen inte.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela