sweetness,

Bättre än förväntat.

Publicerad 2012-08-23 07:56:00 i Anime, My life,

God morgon,
 
Bestämde mig för att ge mig själv lite sovmorgon idag, det var lite bådeoch.. Har drömt sjukt konstiga drömmar och allt känns lite sådär surrealistiskt. Hoppas det går till sig snart.
 
I alla fall. Känner mig väldigt pigg och glad idag jämfört med hur jag trodde jag skulle må idag med tanke på allt jag gjorde igår. Cyklade en mil, putsade fönster i tre timmar och körde sedan en timmes Zumba på kvällen - jisses vad duktig jag känner mig! Sjukligt nog känner jag inte av någonting, så det är ju bra.
 
Idag är det tragiskt väder, nästan så att man knappt vill klä på sig. Men jag måste fara på banken idag! Jag måste verkligen skärpa mig när det gäller att skjuta upp saker..
 
Beställde hem ett fett paket med byxor/leggings/tröjor/linnen från HM igår. Insåg igår morse att jag inte har något att ha på mig nu när det blir kyligare. Så jag tänkte belöna mig med lite nytt, när jag ändå är så duktig.
 
Jag avslutar med en bild på världens sötaste Hauru. Ska också klä ut mina barn till animefigurer i framtiden!
 
 
Have a great day!
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela