sweetness,

Då var det dags igen.

Publicerad 2012-08-21 11:12:34 i School,

Hallojs,
 
Skit vad jag har varit dålig på att skriva här.. Jag har faktiskt ingen ursäkt, det har bara blivit så. Dock så kan jag inte lova att jag kommer att uppdatera bättre nu eftersom jag har börjat skola idag. Yes you heard me, I'm a student. Men jag pluggar bara på Komvux än eftersom jag festade och slackade för mycket i skolan så jag blev ganska failad i det mesta.. Så det får jag lida av nu, i ett extra år!
 
Anyways, jag var på information på NK1 imorse.. Fick smått panik eftersom vi ska läsa 50poäng på 8 veckor - är det ens möjligt? Samtidigt som jag ska läsa HI1b, SH1 och RE1 fram till jul.. Ja, kan ju lova att jag inte kommer att ses utanför lägenheten annat än till och från skolan. Så möt mig där om ni vill ses!
 
Ja, det är ganska mycket kaos inombords just nu.. Måste nog sätta mig framför tvn och andas lite, har nästa information kl 13 så jag har ju två timmar att fördriva. Jag insåg också att jag förmodligen fått överlappande lektioner, yay. Fattar inte hur dom kan lyckas ge mig överlappande lektioner när jag bara har fyra ämnen?! Oh well, har ju ingen koll på när, var och hur om lektionerna än.. Så vi får se!
 
Men nu ska jag på jakt efter lunch och sedan lägga mig i soffan och köra någon lugnande meditation eller något.
 
Have a wonderful day!
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela