sweetness,

Regnig dag.

Publicerad 2012-08-21 18:39:00 i School,

God eftermiddag,
 
Jisses vad det har regnat idag! Tycker inte om regn längre, jag blir så lat. Borde egentligen varit på banken och team sportia men vem orkar det när det ösregnar? Det är nog kallt som det är.
 
Annars så har jag varit på information om historia och samhälls i två timmar. Är det illa att jag blev nog less av bara det? Turligt nog så har jag bara tre lektioner i veckan! Boyah! Dock så har jag ju ett ton hemläxa som aldrig tar slut, men man måste ju försöka se det positiva i allt.. Kommer nog ta ett tag..
 
Ah, men det var väl allt jag hade att skriva.. Fastnade i ett gammalt HIMYM-avsnitt på tv så jag tar det som att jag borde avsluta det här.
 
Have a great evening!
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela