sweetness,

New lamp.

Publicerad 2012-01-27 14:22:22 i Bilder,

Nu är disken klar och köket ser mycket trevligare ut. Dock så står min dator fortfarande på köksbordet (som också står i vardagsrummet) och alla julgranssaker ligger på kofferten, men nu ska vi inte vara petiga!

Ska möta min älskling på badhuset om.. typ 40 minuter, hoppas det går lika bra som det gick igår - nailed it! Jag måste dock sluta sitta vid datorn för det pajar min rygg som tusan.

Fast nu måste jag höra med min bror om han tänkt sig med på badhuset eller inte! Jag lägger upp en sned och avkapad bild (vårat sovrum är en aningens stökigt just nu, bagateller) på min fina skärm som jag fick av mami och papi när jag fyllde år.

Dock tror jag inte att man ska ha det som lampa? Men wth, fast jag vill flytta den en aning eftersom den sitter inte i mitten - mitten av rummet, utan mitten i rummet minus garderoberna. Äh nu fattar ingen det där, men sak samma!



Have a nice Friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela