sweetness,

The last day.

Publicerad 2012-06-29 09:38:19 i My life,

God morgon,
 
Idag är sista dagen jag behöver göra något på arbetsförmedlingen för en månad framöver, känns så jävla skönt! Måste bara fara och träffa min kursledare tvärt klockan 10 och sedan så har jag semester. Tror faktiskt att jag aldrig haft semester förut, förra sommaren så jobbade jag ju tillochmed dubbla jobb fram till september typ. Vad skönt att slippa tänka på något alls!
 
Fast nu så måste jag ju tänka på vad vi ska ha med oss när vi åker. Började skriva en To do - och en To pack-list (yes, I love making lists) igår så att jag inte glömmer bort att göra massa saker, vi ska ju ändå vara borta ett bra tag.
 
Oh well, nu har jag skrivit på det här inlägget i en timma. Måste dra!
 
Have a wonderful day!
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela