sweetness,

Måste erkänna mig slagen.

Publicerad 2012-03-26 09:38:46 i My life,

Hejochhå!

Det är så typiskt! Alltså jag blir i princip aldrig sjuk, det är ytterst sällan faktiskt. Jag har alltid varit lite snuvig och så, men det tror jag är någon allergi eller något. Men det är inte ofta som jag faktiskt blir sjuk på riktigt. Vilket jag tycker är helt underbart - för vem gillar att vara sjuk?

Men nu är det väl så att jag måste känna mig slagen.. För nu har jag lyckats få någon sorts förkylning som ger mig snuva, ont i halsen och rethosta. I'm sorry, finns det något värre än rethosta?! Djävulens påfund! Jag väckte mig själv typ 20 ggr igårkväll när jag försökte sova för min hals gjorde pipljug när jag andades djupt.. Gah!

Nä, så idag måste jag på apoteket och köpa hostmedicin och någon halstablett av något slag. Vanliga människor blir sjuka när det blir vinter.. Men inte Marlene, nej,  hon blir sjuk när det blir sommar! Like a baws.

Aja, nu ska vi inte vara sån. Måste göra en uppgift till kursen imorgon, I don't like it a bit. Funderade på att snurra på mig en halsduk och gå ut en sväng, men det är mulet så jag tappade suget.. Får väl ta en promenadrunda i lägenheten om inte annat..

Have a nice day!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela