sweetness,

Taggad till tusen!

Publicerad 2012-05-31 09:39:22 i Kärlek,

God morgon,

Nu har jag suttit och smsat med Bestis ett tag om i sommar. Och åååååhhhhhh vad jag längtar!!! Kan det inte bara bli Juli nuuu! Och sen vill jag att det aldrig slutar, det kan få vara Juli i en evighet tack.

Det är ganska sjukt att man oftast blir helt galen på sommaren. Det är väl solljuset som gör oss glada och då hittar vi på massa knasiga saker, I like it. Jag borde nog flytta någonstans där det alltid är sol och värme, då skulle jag vara såhär glad jääämt! WIHO :)

Nä, nu ska jag ta och göra mig frukost eller något. Hade tänkt fara ut och gå men blev vek för att vi körde en rumpdödarlåt i slutet på Zumban, så mina ben är som spagetti idag. Men det är så det ska vara!

Nu kör vi ide tills Juli, ha det bra!

Ciao!

förra året med bestis och älskis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela