sweetness,

Det var väl dags.

Publicerad 2012-11-09 09:24:39 i Music,

Hallojs,
 
Ja, jag vet att jag lyser med min frånvaro. Men tiden går så jäkla fort att jag inte hinner med, hur kan det redan vara fredag igen?! Jag får smått panik.
 
Idag är det svinkallt och jag måste typ ta på mig skoteroverallen när jag ska till skolan (okej, det är bara -8 men det känns som att det skulle vara väldigt kallt!). Mamma ville äta lunch med mig så jag har inte bestämt mig om jag ska gå eller cykla.. För om jag går kan hon ju skjutsa hem mig, men det tar ju så lång tid att gå.. Jag tror det är +/-0. Rabbling.
 
Pappa fyllde år igår så jag ska dit idag och käka tårta! Förhoppningsvis så kommer jag dit och det inte bara finns smörgåstårta.. Vilket jag inte tycker borde få klassas som tårta, då ska man specifikt säga att det är smörgåstårta så jag inte taggar i onödan! Omg, insåg att jag drömde om tårtor inatt.. fasen vad sugen jag blev nu.
 
Oh well, jag ska till skolan om typ 40minuter så jag ska väl ta och kamma håret and what not.
 
Have a wonderful day!
 
Ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela