sweetness,

Resident Evil: Retribution 3D

Publicerad 2012-09-12 10:27:00 i Film,

Hallojs,
 
Idag var det första jag gjorde när jag steg upp (förutom att gå på toa förstås) att gå in på www.sf.se och boka tre biljetter till Resident Evil: Retribution! Woop woop! Som jag längtat och väntat! By far, den bästa filmserien någonsin. Eller okej, delad med X-men kanske. Och om The Avengers räknas som en serie. Det är ju ändå flera filmer man måste se innan man kan se den sista, so it would count as a serie. Anyways! Jag hoppas faktiskt att det är den sista filmen, för det verkar vara lite 'The big finally' nu, och efter den här blir det nog tjatigt. Dom har lyckats vara awesome ändå hit, so please don't ruin something so perfect.
 
Oh well, annars idag då? Jaa, det är sjuk fint väder ute. När jag vaknade var det dyngsurt på backen och klarblått på himlen.. Det ovädret måste ha haft bråttom! Olyckligtvis så måste jag sitta inne och plugga idag, yay. Skulle kunna ta mig en promenad men efter igår och the fact att det är Zumba ikväll får mig att vilja vara stilla, just in case.
 
Men nu ska jag läsa lite och vänta på ett samtal!
 
Have a marvelous day!
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela