sweetness,

Trött som få.

Publicerad 2012-09-27 15:15:15 i My life,

Hallojs,
 
Nu är jag äntligen hemma efter att ha haft ekologisk labb! Det gick väldigt bra, extremt mycket lättare än jag trodde att det skulle vara. Så det känns ju bra.
 
Olyckligtvis så blev jag fruktansvärt trött nu när jag kom hem. Dessvärre så ska jag träffa upp älsklingen på badhuset om 45 minuter, så jag måste duscha i kallvatten eller något. Dessutom så skulle mamma en sväng på åhlens när hon slutar och det kände jag att jag inte ville missa. Behöver några nya sminkgrejer och det är ju inte så roligt att handla med en pojke, så jag måste ju passa på!
 
Men nu ska jag gå och stoppa is i tröjan eller något. Måste bli pigg!
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela