sweetness,

I'm back.

Publicerad 2013-04-29 10:16:00 i Film, Instagram, My life,

God morgon,
 
Nu är jag tillbaka igen! Eller vi kom tillbaka igår men tiden gick så sjukt fort så jag märkte typ inte att vi var hemma för ens halv tio.. Och då åkte vi ifrån Umeå innan tre så, I have no idea what I did all evening.
 
Har haft den mest episka helgen på sjukt länge! För det första för att jag fick umgås med mina älskade vänner och sen för att vi har fått känna en uns av sommar.. Det var magiskt. Tills jag tittade på vädret framöver och insåg att det skulle regna en jäkla massa. Jag vill ha värme.
 
Förutom det så for vi ju och såg Ironman 3 på lördagen, woho! Alltså Robert Downey Jr. är så himlarns bra, jag vågar typ inte ens tänka på hur filmen varit med någon annan som Tony Stark.. Fett bra var iaf filmen. Dessa filmer måste införskaffas senare ♥
 
Oh well, nu tvättar jag som en tok.. Har bokat tvättstugan tills typ 3 så jag ska hinna tvätta alla ton tvätt som vi samlat på oss. Man måste typ ha två veckors framförhållning för att tvätta i detta huset, vad gör folk med sina kläder?
 
Ja, det var typ allt jag hade att säga. Har drömt om att träna hela natten så jag ska lägga mig och vänta på att jag ska fara på badhuset.
 
Have a marvelous day!
 
Ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela