sweetness,

Fett kallt.

Publicerad 2013-01-17 16:08:06 i My life,

God eftermiddag,
 
Ja, klart som fasen att det skulle bli kallt idag. Var -22 imorse när vi klev upp, så jag skickade ett sms till mamma som snällt lånade ut sin bil till oss. Kommer förmodligen måsta låna den imorgon också, eftersom denna kyla verkar ska hålla i sig. Trist.
 
 
Imorgon kommer bror förhoppningsvis hem, så jag lovade honom att spara mitt benpass så vi kunde rocka det tillsammans. Längtar! Fast det blir inte förrän på lördag, imorgon ska man kuta.
 
Okej det är Famly Guy på tv så jag blev alldelens för okoncentrerad för att skriva något mer. Nu får ni ta och hitta på något annat att göra, jag ska sätta mig i soffan och läsa en tidning eller något.
 
Have a pleasant evening!
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela