sweetness,

A longer time.

Publicerad 2013-06-11 08:02:00 i Bilder, My life,

God morgon,
 
Jag dog inte på tåget till Sis, no worries, jag kom mig hem igen.. Har bara inte orkat skriva något eftersom, jag vet inte, har bara inte det.
 
Men nu så kände jag, när jag satt i min ensamhet, att jag kanske skulle skrivit något. Jag är ju helt ensam nu varje vardag eftersom Rick är och jobbar i Umeå, så jag har aldrig något att göra.. Har sett sjukligt mycket anime den senaste tiden eftersom det är alltid vad jag ends up doing av någon anledning.
 
Men igår var jag faktiskt produktiv och var upptagen nästan hela dagen med lite olika ärenden, go me. Glömde dock att fara på apoteket, får väl bli idag istället.. Om det inte börjar regna, det ser lite renglikt ute. Och internet säger att det nog kommer börja regna, and the internet is always right.
 
Ikväll är ju Petter här och ska sjunga, så dit måste man ju! Dock så har jag så många (obefintliga) vänner så jag måste gå med min mamma, men det går ju också :) Jag hoppas bara inte att det blir dåligt väder.
 
Hms, hms. Vet inte vad mer jag ska skriva nu, känns mest som jag rabblar upp skit så det är väl lika bra att ge sig. Jag slänger in lite random bilder från den närmaste tiden istället.
 
Hope you have a wonderful day!
 
Ciao.
 
Nymalen älgfärs!
Nystädad älsklingsdator.
Hataraku Maou-sama!
Ensam på gymmet som vanligt.
Mina nya cykelkorg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela