sweetness,

Dödstrött.

Publicerad 2013-03-21 19:41:57 i Kärlek, Music, My life,

Hallojs,
 
Idag är jag helt slut på, lixom på allvar. Gick en promenad imorse och när jag kommit hem och duschat så skriver Sis och frågar om jag vill gå med henne, vilket jag alltid vill! Så det var bara att käka frukost och försöka samla kraft till att gå igen.. Gick helt okej!
 
Det värsta kom när jag ätit lunch och lyckats somna till på soffan för att sedan vakna upp och inse att vi ska vara på badhuset om 45 minuter - och vi måste gå. Ja, detta har säkert inte vart helt acceptabelt för mina ben och jag kommer nog vara förlamad imorgon.. Oh well, things happen! 
 
Så nu måste jag alltid samla kraft i några minuter innan jag kan resa mig upp från sittande läge.. Oh how life wont be great tomorrow. Ska dessutom på badhuset tidigare imorgon eftersom älski ska lämna mig för sina pojkar, hela helgen! But on the plus side så får jag ju ha date med min syster, vilket alltid är awesome ♥ So I'll live.
 
Nä, tror jag ska ta mig en apelsin, lägga mig i soffan och invänta Erik och Mackan!
 
Hope you've had an awesome day!
 
Ciao.
 
Oh, Kellin Quinn. Your voice ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela